Västerås--->sol och hyperaktivitet

igår var det precis som det har varit senaste dagarana,soligt,varmt och härligt.
Åkte till Västerås tidigt på morgonenHar kommit på att om jag går upp så pass sent så att jag inte har någon "extratid" på morgonen så hinner jag i tid och får det mesta gjort av det som ska göras.Finns det massa "extratid" så fastnar jag alltid i någon sysselsättning.
Gick från stationen till mamma och möttes av säkert 120 joggande ungdomar på vägen,det var nog ödet som sa mig att satsa ännu hårdare på motionen..*S*
Hos mamma åt jag frukost och gosade med Elsa och en brandgul sak vid namn Emil som var alldeles till sig.
Gjorde mamam sällskap ut när hon skulle göra ärenden och på tillbakavägen passerade vi hemma hos mig och hämtade korten jag framkallat och såg till att mina stackars blommor levde.
gick tillbaka till mamma sen.Kastade mig ner vid bordet för att titta på korten.Förstoringarna jag fixat blev helt underbara så nu gäller det att försöka jaga rätt på ett par snygga ramar också..*sucka*
Resten av korten blev jättebra de med.Bland annat en hel del bilder från våran kväll på Backyard den 20/4..:)
Gick till ICA och mötte Mikkiz efter att hon ringt och gjort mig förvirrad.Handlade LOKA och lite annat.BEstämde att vi skulle fika ute men ändrade oss efter mycket krångel när snillet Mikkiz kom på att vi kunde sitta på min balkong istället..Vilka nötter vi kan vara..ha ha
Satte oss på balkongen och drack LOKA och kaffe (skulle jag inte ha gjort) och babblade strunt och viktiga grejjor.Tidne går fort närman har roligt så var tvungen att gå till psykologen.Tur att mp3n finns som räddar en från tråkiga vägar.Var framme på ett svosch...:)
En bra träff blev det också,så kändes bra att gå därifrån för första gången på länge.
Satte mig på ängen vid klockartorpsbron en stund,var så skönt att bara sitta där.Skyndade mig hem till mamma sen,var spyhungrig.Snäll mamma som man har så hade de gjot min favvismat tillomed min bror behagade att vara hemma så man hann se honom lite.Det var trevligt,hade nästan glömt bort hur han såg ut.Våldgästade inne hos honom efter maten.Kollade på O.C repris tillsammans innan han drog till gården.Satte mig på balkongen en stund men gick in när jag såg min kinder.Såg ut som en clown eller en tomte.
Loggade in på msn och pratade med två intressanta och rätt så roliga personer.Sen så skjutsade Thomas mig till tåget.Var sjukt hyper av kaffet (är extremt känslig) så visste knappt var jag skulle ta vägen.
Kladdade ner lite i ett brev,lyssnade på mp3n och skickade sms..Sen plötsligt fån ingenstans var jag framme.Tog tunnelbanan hem för att hinna till lost.
Tittade på det,dushade,tittade på 24 och O.C (som jag blev sjukt deprimerad av) sen var det tack för idag och godnatt..Somnade på en gång..sjukt trött efter att ha spenderat en alldeles förträfflig dag i V-ås:)




Kommentarer
Postat av: mikkiz

hehe, ja vi är väl riktiga nötter.. men så är vi från V-ås också :o)

2006-05-11 @ 13:30:02

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback