Västerås och underbart väder

Strålande väder även idag,hur bra som helst.
Var i Västerås igår,åkte dit utan speciell anledning.Behövde lite miljöombyte och en paus från plugget.
Putsade fönster och strök gardiner hemma hos mig,höll på i 2 timmar med det men blev jättesnyggt när det väl var klart.Sen kom mamma och hjälpte mig att konka upp balkong möblerna från källaren så nu är det snyggt på balkongen också.Bara lite blommor i lådorna som saknas men det får bli nästa projekt.
Blev lunch hos mamma efter det,och lagom tills jag ätit färdigt kom Mikkiz över.
Drack kaffe,käkade muffins och snackade.Fick en jättefin tavla av henne (bilder på oss) som hon uppenbarligen tyckte att jag skulle ha.Den står i hyllan här nu,så fint.
Tackar så mycket för den:)
Efter en stund på balkongen gick vi över till mig för att hämta lite tidningar hon skulle ha med sig hem sen sa vi hejdå eftersom jag skulle hinna äta maten thomas gjort till mig innan det var dags att bege sig till tåget.
Var en helt perfekt dag igår,lagom lugn och skön.

Idag ska jag ut och promenera i solen runt sjöarna och skriva klart min uppsats ska jag göra också.
Kanske blir en stund i skidbacken också,satt där i förrgår kväll med Marcus och mackan och drack en cider,hur skönt som helst var det.Ikväll blir det nog lugnt.Har inget inplanerat än iallafall.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback