suckar

Det finns vissa stunder i livet då man bara vill stanna upp och dra en stor suck för att man blir så trött på vissa saker och ting.Idag har jag haft tre sådana tillfällen.Ödet måste väl sett till så att jag tog alla dom stunderna på samma dag istället för att dela ut dom på olika dagar vilket jag är tacksam för.
För övrigt har det vart en jäkligt bra dag här i V-ås fast hade gärna hoppat över regnet men men man kan inte få allt.Har haft det superduper trevligt tillsammans med min mor och även min bror var med på ett hörn en stund.Och så två goa missar vid namn Emil och Elsa.
Men för att komma tillbaka till det där med suckarna då.Ibland gör bara vissa personer saker så man undrar hur de tänker och om de verkligen står rätt till där uppe i skallen.och så gör vissa väldigt väntade saker som bara får en att börja skratta för att man har så rätt i det man tänker och tänkt. Hopplöst men livet går vidare..:-)
Nu ska jag snart åka tillbaka till sthlms livet och det ska bli skönt att krypa ner i soffan och ha en lugn kväll med lilla min sthlms familj.Men nu ska jag gå ut och äta i köket tillsammans med min V-ås familj.

Återkommer om våra underbara dagar på Öland som vi haft..

Ciao!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback