nyvaken o stressig dag

Uscha vad nyvaken jag är.Tror det här kommer vara en sån dag då man bara skulle ha legat kvar i sängen och myst.Smått regnar ute och är allmänt grått,och jag är säker på att det är för att jag har miljoner saker att göra idag:(
Måste till Sumpan centrum och fixa lite saker sen iväg till Kista och jaga efter en födelsedagspresent till Marcus (problemet är att människan typ har det mesta och inte har en endaste pryl på sin önskelista) men påhittig som jag är så ska jag nog komma på något klockrent..*skrattar för mig själv*
Ska till keramiknen idag också,ska hämta min relief och sen göra klart min "råtta",var evigheter sedan jag var där nu.Har inte haft någon lust och ingen motivation till det.
Ska hinna plugga lite också hade jag tänkt,skulle helt klart behöva dela mig på mitten (som mamma brukar säga) så jag slapp stressa.Men men kommer nog ta mig igenom denna dagen med:)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback