Nu är måttet rågat

Börjar få äckligt nog nu,hur mycket ska man ta egentligen?
Är så fruktansvärt trött på idioter som finns därute.Har alla hamnat i Västerås?Eller är det bara så att dom som finns i Västerås hamnat på Viksäng?
Har en gubbjävel till granne som av nån jäkla anledning glappar med sin alkoholiserade käft hit och dit.Slänger ur sig falska anklagelser som man bara inte gör.Inga småsaker heller utan grova saker.
Blir så trött på folk som har så lite liv så att dom måste jävlas med andra för att roa sig själva.Hur patetiskt är inte det?Muppar.Fine släng skit på mig, det är nog illa det men jag är vuxen eller räknas som det åtminstonde men man gör inte så mot en som är 16 år,då är man fortfarande ett barn.
Men det är som  jag sagt hela tiden,jävlas man med mig eller med dom som står mig nära så är jag inte den som lägger mig.Det finns gränser för hur mycket skit man tolererar.



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback