Männen som Gud la ner lite extra arbete på

Visst finns det många snygga,vackra,underbara människor i världen.Men vissa därute har det lilla extra,dom har det.Vissa la Gud ner extra arbete på och jag har plockat fram mitt urval.

Eddie Cibrian:
Efter att ha tittat på tredje skiftet repriserna så har jag börjat att minnas vilken pudding han är.
Bildskön rakt igenom.Att han har smilgropar värda att döda för och att han spelar brandman i tredje skiftet är ju inte heller fel.
Såg en film vid namn the cave för ett tag sen och fick en positiv överasking när jag såg vem som spelade huvudrollen:)


Josh Holloway:
Allas vår Sawyer i lost.
På en skala mellan 0-10 så är det en solklar 16.7
Klockren i lost.Dialekten,attityden och en retsam utstrålning gör onsdagskvällarna till vad dom är.
to bad att han är gift..*S*

Johnny Depp:
Så har vi då veteranen i sammanhanget.
Johnny Depp som hängt med ett par årtionden nu och ser fortfarande ut som gudagåvan själv.
Helt klart en av de få som blir vackrare med åren,iaf om jag ska säga vad jag tycker.
Passar i alla möjliga outfits vilket inte kan vara annat än bra,som pirat fick han mig att tappa andan ett tag.


Carlos Bernard:
Nykomlingen i mitt tycke.För att förklara så är han Agent Tony Almeida i 24.
Me like.en fräsching och så är han ju mörk som de flesta av de finingar på min lista.
Förgyller underbara serien 24 till max.


Det är tur att de finns och förgyller film och tv..:)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback