Helgen,24 sorg och fina människor på msn

Ja Måndag igen då,veckorna och helgerna går så fort tiden bara rusar iväg med oss alla.
Halva Maj har gått och jag har knappt fattat att våren är här.
Men men det kommer väl ifatt mig snart.
Helgen har vart bra.Lagom på alla sätt o vis.

Tagit oss snart igenom 60% av säsong 5 i 24.Utan text dessutom och jag fattar ändå *stolt som en tupp*
Gråtit som en liten flicka både iförrgår och igår.Först går CTUs tjocka söta data nörd och dör framför ögonen på alla andra och sen dör Tony Almeida *snyft*
Höll på att dränkas i mina tårar när Jack (kiefer) håller honom i sin famn och gråter efter att han dött..helt jäkla heartbreaking..uscha inte bra att titta på sånt..
Marcus tyckte han var "24 skadad" efter han börjat få abstinens efter att skaffa mobil med lucka som alla i serien har men han blev nog rätt tyst när jag berättade vad jag trott dagen innan.
Åkte förbi en blå skåpbil förbi på gatan och min första tanke blev: terrorister!
Terroristerna i 24 åkte blå skåpbil nämligen..snacka om skadad då..*S*
Så kan det vara när man heter Jhenny och är galen i en serie..


Har tänkt på hur enformiga mina dagar kunde ha varit.Sittande framför datorn när jag pluggar.Men dom är inte det och det är tack vare de underbara personer som förgyller mina pluggtimmar framför datorn.
Speciellt Daniel,Mikkiz,Stefan och  ZeeeK som håller mig sällskap under dagarna:)
Tusen tack för det.

Nu ska jag plugga vidare...

Kommentarer
Postat av: mikkiz

tyvärr kommer jag nog att få införskaffa mig ett par öronproppar.. annars avlider jag..

2006-05-16 @ 11:02:04

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback