udda frågor

pratade med en person från en tidigare period i mitt liv idag i telefonen och jag fick en väldigt udda fråga eller ett antla egentligenmen just den frågan var liksom "jaha vad sjutton var det där då?"
Fick frågan :är du fräsch då?
Svaret jag fick när jag frågade vad sjutton det var för fråga var att han kände sig fräsch och nu ville han veta om jag också gjorde det
öhh höll jag på att skratta ihjäl mig? svar JAAAAAAAAAAAA
Fick också höra att han har gått och blivit en hunk (ja han sa faktiskt så) vilket inte gjorde mitt asgarv mindre direkt för vad jag vet så kommer han aldrig att bli en hunk.Inte i mina ögon iallfall..*ryser*
Ja det finns roliga människor därute som har höga tankar om sig själv.Men det är ju kul att visa tycker om sig själva så mycket så att de är nöjda när de går ut och när de tittar sig i spegeln..:)

Kommentarer
Postat av: Rockbjörnen

Klart man ska vara nöjd.. men i lagom dos kanske hehe..

2006-06-17 @ 23:48:47

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback