Tack till en speciell kvinna

Det finns en kvinna därute.
En kvinna full av energi.
En kvinna med en strålande karisma.
En kvinna med ett händelserikt liv.
En kvinna kvinna som för längesen fann sin själsfrände.
En kvinna som förmedlar med sin röst.
En kvinna som reser mycket och är med om äventyr.
En kvinna som trotsade alla odds.
En kvinna med passion för det hon gör.


Den kvinnan skulle jag vilja träffa för att höra historien om hennes liv.
Den kvinnan skulle jag vilja träffa för att skåda henne i verkligheten.
Den kvinnan skulle jag vilja träffa för att få fråga dom frågor jag vill ha svar på.
Den kvinnan skulle jag vilja träffa för att tacka henne för att hon fått mig att känna passion för country musiken.

Kommentarer
Postat av: SysterYster Elmo

Passade på att titta in och blev så glad över att du hade skrivit igen.. :)
Men jag har två frågor;
-Vilken skiss, till vilken klänning?
-Och vem är denna omtalade countrydrottning?

2006-06-28 @ 18:22:19

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback