mot nya mål

Nu har jag valt kurser inför hösten som ska läsas,kanske tillomed börjar i början av augusti om jag känner att jag fått tillräckligt med sommar då.Just nu är jag ruskigt skoltrött men det har gått förvånanasvärt bra att plugga under våren.Har klarat och blivit godkänd på alla uppgifter utan en uns undervisning.Allt är gjort hemifrån på egen hand vilket jag är väldigt stolt över att ha klarat av.Sen att vissa dagar har det blivit mindre plugg och vissa mer men det är sånt som händer.
Snart är jag klar och snart är det dags för det stora slutprovet,hoppas på att det kommer gå bra.Ska plugga grammatik nu under veckan sen är det bara att tuta och köra.Sen är välbehövligt sommaruppehåll innan det är dags att fortsätta jobba vidare..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback