kvällen igår och sommaren

Strålande sol ute kan det bli bättre?Konstigt hur mycket humöret påverkas av vilket väder det är ute.
Synd bara att jag måste sitta inne och plugga hela förmiddagen men men i eftermiddag ska jag ut i solen en stund.
Tog en lång promenad igår,var ner till svenska spel i Sumpan och köpte lotter till Britta som tack för att hon varit kattvakt och köpte till oss också.Gick till Britta sen och lämnade dom,tog en fika och hämtade kattgräset som fått stå och växa upp sig i fred hos henne medan vi var på Öland.Blev kvar en halvtimme ungefär sen var det bara att skynda hem till tvättstugan och hämta upp det som var kvar där.Upp sen och lagade mat och fixade sallad.Kollade på Sopranos medan vi åt och ett program om att leva med adhd men det hade vi redan sett.Skrapade lotter sen och jag vann 240:-så det blev en vinst på 110 om man räknar bort det jag hade lagt ut.Har min skrapsudoku kvar,den är skoj så sparade den lite:)
Kollade på näst sista avsnittet av 24 vilket jag var så trött så att jag somnade mitt i.Försökte hålla mig vaken när jag lagt mig i sängen och hänga med i poker miljonen (börjar få lite kläm på det där med poker nu) men det gick inte,var helt slut så jag somnade.

Märks att det är sommarlov snart.Igår åkte några studenter runt i karavan och idag har Hallonbergsskolan 7 kamp här på IP bakom huset.Vaknade av nån mans röst som stod och ropade i mikrofon.Och så hade "plaskis" blivit fylld med vatten,satt en katt där och drack när vi gick förbi igår.Tydliga tecken på att det är sommar.Nu får det gärna komma mer värme och mer sol som håller i sig.

Nu ska jag äta frukost och sen plugga vidare....


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback