davinci koden,poker o fluffbollarna

Var iväg och såg davinci koden på bio i Måndags.Den var bättre än vad jag väntat mig måste jag säga.Var helt inställd på att det inte skulle vara en film för mig men den var helt okej.Minus för att den var lång.seg då och då och en aningen rörig men men den blir godkänd trots det.Satt och slog upp massor om det i uppslagsböckerna igår när vi var hos Britta,visade sig vara ett intressant ämne trots allt.

Tänkte gå ner på golfängarna till 6e Juni festen igår men vi sket i det,min rygg plågade mig åter igen och vi var en aningen trötta så stannade hemma istället.

Jag spelade för första gången poker på internet igår och det gick riktigt bra..*stolt*
Har börjat få in snitsen nu på det där så nu vet jag vad jag gör iallafall:)
Riktigt roligt med poker ju..:)

Missade grillfesten i Tillberga igår,lite tråkigt för hade velat gå på den men men det får blir flera gånger i sommar har jag blivit lovad.

Varit riktigt hurtiga och gått runt sjöarna så gott som varje dag nu,har passat på att titta på fluffbollarna också,dom är så söta.Gula,fluffiga och går omkring och piper. Vi bevittnade ett vattenkrig mellan två fluffbollssykon häromdagen,sjukt gulligt.

Pluggdags nu....

*~*~*We are those we stand up for*~*~*

Kommentarer
Postat av: Rockbjörnen

jag håller tummarna för dig, med plugg och allt.. trots att man ibland kan känna sig skoltrött så är det som med allting.. det går upp och ner.. saknar dig, och vill träffa dig snart.. :o)

2006-06-07 @ 19:15:04

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback