04.15

Klockan 04.15 imorse så ekade ett ljud mellan sovrumsväggarna,larmet på mobilen.
Det var bara att gå upp och se glad ut och kasta på sig kläder och lite mascara i hasten.
Rusade ner i tunnelbanan och såg så där galen ut som man kan göra ibland då och då.
Skulle iväg och jobba så gick inte upp tidigare än tuppen för att jag tyckte det var skoj direkt.
05.30 var jag på nynäsvägen i Enskede efter att ha åkt tommaste tunnelbanan på länge.
Snackade lite med Kent innan han stack till jobbet och sen var det mysmorgon fram till 09.00.
Tilda hade övernattning på dagis så det var bara jag och Alvin.Vi spelade tjuv och polis,ritade och tittade på nickelodeon och åt frulle.
Satt och bläddade i en bok med flygfoton över Sthlm medan han tittade på svamp_Bob fyrkant och det var riktigt häftiga bilder måste jag säga.Kunde peka ut vårat hus på en av bilderna vilket var lite tufft tyckte jag.
Földe Alvin till skolan vid 09.10 och lämnade av honom vid sitt klassrum och sen hoppade jag på tunnelbanan tillbaka till Sumpan.Gick av i Sumpan centrum för att handla på systemet till helgen.Marcus kom och mötte upp mig och körde hem mig med påsarna och sen åkte han till jobbet.
Och nu sitter jag här och ska plugga en stund innan lunch.
Vid tre ska vi iväg och handla saker till grillningen imorgon och ikväll är det invigningen av fotbolls VM som kommer gälla i detta hem.Tror det kommer bli en fin helg faktiskt:)


Kommentarer
Postat av: MrsFraggel

hoppas du överlevde VM :o)

2006-06-11 @ 22:18:37

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback