tokigt galet underbart i min ramlar vals

snurrar runt runt i vad som ser ut som en vals med skurmuppen som partner.
Jhennys låt och för att repetera jhennys låt,det vill säga min låt ligger på repeat i spelningslistan.
Solen skiner och jag snurrar runt,dansar och fullständigt vrålar ut orden ur en låt som definitivt ligger i favorit biblioteket FÖR ALLTID.
Jag kan inte hjälpa det men bara måste sjunga med eller som i detta och de flesta fallen vråla med.
Den är så galen,den är så underbar och framför allt: den är jag!
Texten är så osammanhängande på ett galet,underbart och klockrent sätt så mam nästan blir tokig.
Jag fortsätter min vals med skurmoppen över parkett golvet samtidigt som jag vrålar...och jag ramlar in på ett discotek och sen så ramlar jag ut så vitt jag vet.....
Just nu här och nu leker livet lever jag livet och jag gör det i sällskap av Håkan.

Fan Hellström vad grym du är!


Kommentarer
Postat av: Evil Mrs Elmo

shit, man behöver ingen annan form av energi, efter att ha läst ditt senaste inlägg.. jeeses.. va du är knäpp min vän ;o)

2006-07-07 @ 15:39:07

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback