måste bara säga

måste bara säga att ldb är så jäkla bra,speciellt nu under sommaren.
Tummen upp för det!

Har för övrigt kollat kroppen efter Öland och har ingen fästing *pustar ut*
Var lite små nojjig med tanke på hur många Rambo drog på sig därnere.
Men jag klarade mig,hoppas man klarar sig vecka 30 också.
Myggbett har jag dock,hatar de små liven.Sen har man lyckats med att bränna sig i nyllet också¨*suckar* men det värsta har lagt sig nu så nu kan man visa sig ute iaf utan att lysa upp tillvaron *S*

Ska iväg och hämta mitt paket på posten snart som ÄNTLIGEN kommit´*studsar*
Sen tillbaka hem och packa för morgondagen då jag far till Västerås.
Ska vara kattvakt åt mammas tjockisar medan de är i Skara.
Ska passa på att göra om hemma,spendera tid med Mikkiz,luncha med mormor och eventuellt träffa en kär vän som jag inte sett på alldeles för länge..*sakna*
Och så ska jag gooooosa massa mycket med mina små tjockisar också.

Nej nu ska jag fara iväg me dmin cykel..
på återseende..

tjingeling

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback