mammas ärliga svar

1. Mitt namn:Jenny Norling

>>2. Var möttes vi första gången?
På förlossningen bb i V-ås
>>3. Vad tror du mitt andranamn är?
Helena Therese
>>4. Hur länge har du känt mig?
sen den 3 feb-84

>>5. Hur väl känner du mig?
Mycket bra

>>6. Röker jag?
Feströker och när du fikar med Mica
 
>>7. Tror jag på gud?
nej

8.När du såg mig, vad var ditt första intryck?
Världens gulligaste unge och mitt allt

>>9. Min ålder?
22 år

>>10. Födelsedag?
3 feb
>> 
>>11. Hårfärg?
rödblond
>> 
>>12. Ögonfärg?
melerad
>> 
>>13. Har jag några syskon?
ja ett Jocke
>> 
>>14. Nämn en av mina dåliga sidor.
Ger upp för lätt(åtminstone förr)
>> 
>>15. Vad är en av mina favoritsysselsättningar?
chatta
>> 
>>16. Vilken sorts musik lyssnar jag helst på?
blandat
>> 
>>17. Vad är min bästa sida?
snäll och pålitlig
>> 
>>18. Är jag blyg eller framåt?
blyg
>> 
>>19. Skulle du kalla mig rolig?
jadå helt galet rolig ibland
>> 
20. Är jag en rebell, eller följer jag alla regler?
mer åt regelhållet

>>21. Några speciella talanger?
duktig estet

>>22. Vilken är min favoritfärg?
blå och lila

>>23. Vilket är ditt bästa minne med mig?
När vi höll på att skratta ihjäl oss i Ljungdalen i stugan 1989 är ett av dom bästa men det finns många

>>24. När kommer vi ses nästa gång tror du?
på fredag

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback