luftmadrass kärlek

Är förälskad i min rosa luftmadrass som jag köpte idag.Den är så fin.
Köpte en blå också som är fin den med men inte lika fin som min rosa.
Nu kanske folket undrar varför för sjutton gubbar jag köpt luftmadrasser?
Jo det är så här att Jhenny ska till öland och där ska jag plaska runt i havet på min rosa luftmadrass och vara tuffast i hela plurret.
Den blåa är till för två saker.
Nr1:att den rosa inte ska vara ensam
och nr 2: att nån av de andra ska kunna plaska luftmadrass med mig:)
VIlket geni jag är eller hur?

Kommentarer
Postat av: Mrs Elmo - till er tjänst

"Nr1:att den rosa inte ska vara ensam" ?
Ska jag börja bli orolig nu eller :o) ?

2006-07-10 @ 23:53:47
Postat av: Viva Italia.. ;o)

..ler.. orolig har jag varit sen jag lärde känna dig iofs men detta gjorde inte saken mindre "oroande" om man säger så..
jo, jag vill också se Pirates of the c.. men orkade inte vänta till imorgon :o)

2006-07-11 @ 11:44:00

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback