filmtips och stackars Britta

Var och såg Pirates of the caribbean-död mans kista i fredags och för att förenkla vad jag tyckte om den så kommer här mitt utlåtande om den från filmtips.se:

"me like a lot,dels för att en film med Depp i är en film med Depp i och för att handlingen var så intensiv så att man glömde bort att det mesta var datagjort.Depp var precis som i ettan klockren som Sparrow men Kiera däremot gjorde en mycket bättre prestation i ettan vilket jag blev lite besviken över.Filmen kunde få klippas ner till 2h istället för 2½h men helt klart sevärd!"

Var och åt hos Britta igår vilket var trevligt.Tyvärr gick hon och bröt handleden efter att vi åkt hem så vi fick svänga förbi 2 gånger på karolinska inann hon var färdig att komma hem.Hon blev gipsad men ska opereras och få skena nästa vecka för att något låg galet fel i handen.Stackars:(
Hon är så gullig och goo så tycker så synd om henne.
Får se hur det blir med Ölands resan nu,hon är ju kattvakten.
Men tanten är ju envis som 100 getter (man vet ju vart en viss person som börjar på M ärvt det ifrån) så sista hon sa innan vi åkte hem igår var att hon visst ska ha katterna.
Får se hur det blir,ska extra kolla ordentligt att hon verkligen klarar av det för hennes vilja till det tvivlar jag inte en sekund på:)

Såg den utvalde igår med snyggingen Andreas Wilson och följande åsikter om den är från filmtips.se:

Trodde att den skulle vara mycket bättre så jag blev ganska besviken.Förutsägbar,seg och larvig.ett plus för Andreas Wilson,duktig skådis och fin att titta på:)utan honom hade filmen fått en 1a.

Filmtips.se är en sida där man sätter betyg(1-5) på filmer som man sett och får filmer rekomenderade åt sig.Rätt trevligt faktiskt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback