det som vartit och det som komma skall

Har varit välfyllda dagar som vanligt och nu är semestern även här.

Grillade i fredags kväll efter fotbollen slutat. Var jättemysigt, skönt och vackert.VAr uppe på berget bredvid skidbacken och kvällsolen brände i nyllet.
Satt där i ett par timmar och lyssnade på musik från cd spelaren vi hade med oss och njöt av sommarkvällen.
Hur härligt som helst.
 
Åt hos Britta i lördags.Hon blir så glad av att få besök.Det är mysigt att vara där och så är det kul att se hur glad hon blir. Fick min favorit mat också:)
Åkte ut till bauhaus och tittade på utemöbler till Öland med Marcus efter det.Hittade ett jättesnyggt set som vi ska försöka frakta ner till Öland med bilen sen.
Kvällen var Mackan hos oss och det blev fotboll,tvspel och film.

I söndags blev det ett par timmar i solen nere på ängarna.Solen stekte oss och jag läste Hollywwod fruar den nya generationen av Jackie Collins.Riktigt "tantsnusk" bok och den är riktigt bra. Gick hem och duschade och gjorde iordning en kycklingsallad som vi åt innan vi stack iväg till Tom.
Hade bestämt oss för att cykla ut till jakan vilket kändes jättejobbigt att bara tänka på.
Tog 50 minuter och var inte alls jobbigt.
Tittade på walk the line, filmen om Johnny Cash liv. Den var riktigt riktigt bra.Om inte slutet hade vart så dåligt så hade det helt klart blivit en femma på en skala mellan ett och fem.
Hr vart helt frälst i Cash i över en månad nu och kommer inte direkt trappas ner nu när jag sett filmen,snarare tvärtom.:)

promenerade vid sjöarna igår och spelade sen minigolf.Gick inte så bra för mig men var första gången för i år som jag spelade och så var solen stekande så hade mina orsaker till min "lilla svacka".
Jag ska ta revanch sen:)

Ska vara i V-ås mellan fre och sönd.Umgås med familjen lite och träffa Mikkiz.Och så ska vi så klart ner på power meet. Ska bli så roligt. Tycker det är helt underbart med power meet. Riktigt synd att man inte får jobba iår.Är ju van att det är jag och Mikkiz som antingen städpatrullen number one eller "korv 1an".
Men sorgligt nog inte i år.

Åker till Öland på Tisdag.Skulle egentligen bara ner vecka 30 men en viss person som är van att vara där hela somrarna får abstinens av att bara vara där en vecka så det blir tis-sön nästa vecka också.
Ska till V-ås under dagen på tisdag eftersom jag ska till psykologen.Kommer bli en stressig dag men det kommer det att vara värt.



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback