Snart är det dags!

Backyard
frv:Dregen,Johan,Peder & Nicke----Backyard babies


Har suttit nu två dagar i rad och laddat ner (de jag inte redan hade)och sedan tittat på och finstuderat backyard babies videos.
Lite fjortis varning kanske men det är det värt och vad det anbelangar så är det något som hör till innan man ska iväg och se en grupp/atrist man gillar.För att inte tala om efteråt då man delar upp spelningen i mikobitar och pratar igenom minsta lilla bit.Inget får missas.Och när man kommer hem och sedan någon vecka framåt så spelar man sönder skivorna ännu mer än vad man gjorde innan man var där och sitter och trånar på de 23.145 bilder man tagit och för att sedan fylla på mappen i datorn man har med bilder från google och tidigare spelningar man varit på,som man även den går igenom ett par gånger trots att man sett bilderna ett antal gånger.
Men det går över eller har åtminstonde gjort det hitills.Så förhoppningsvis så går min Nicke Borg förälskelse som jag kommit in i över om cirka 2 veckor då det gått 1 vecka efter spelningen och jag återgår till ett normalt vuxet fan igen.

En lite rolig sak är att jag sökte på Nicke Borg (sångare i Backyard babies för de som inte vet) och fick 50 träffar.Killen är råsnygg och hur läcker som helst men människan blir fasen inte bra på bild.Jo med hela gruppen finns det ett par gidbitar där han ser riktigt bra ut men solobilder?nej där tar det stopp.Har inte hittat en enda som gör honom rättvis.Inte ens våra egna tagna där han han alltid har en ful min eller ser helt förstörd ut.Men så har vi då Dregen.Slog upp honom på google idag och fick så många träffar så jag inte ens minns siffran.Kunde plocka ut hur många som helst där han såg bra ut så borde lägga fram förslaget att han ska starta en egen liten top model tävling där Nicke (och de övriga två för de kan behöva det dem med) kan gå i skola hos lärare Dregen för att lära sig hur man blir bra på bild.

Hur som helst så har jag nu plockat ut de bilder som är mina personliga favvisar som jag tänker dela med mig av här.  Den absoluta favvis bilden är den stora längst upp..:D

Ny bild från någon slags pr grej för nya skivan.fr v:Johan,Peder,Nicke & Dregen


Hittat på google.Förutom att han är lite för hårig i nyllet så ser Nicke riktigt bra ut på denna. fv:Nicke,Johan,Dregen & Peder

Egentligen en lite mongo bild men där har vi bandinon jag bara ääälllskaaar.fr:Dregen,Peder,Nicke (med sin bandino) & johan

En riktigt fin bild på Dregen som jag hittade idag.

En tuff beskrivande bild av Nicke och Dregen

YEAH! me like a lot hot. Dregen Nicke..vem som är i mitten vet jag ej. maybe Mikkiz knows?

Och så sist men inte minst ett litet mini urval av de bilder vi tagit själva:

Nicke från hörnet i V-ås 20/4-06


Dregen från hörnet i V-ås 20/4-06

favvis posen av Nicke och Dregen hörnet V-ås 20/4-06


Dregen hörnet V-ås 20/4-06


Det var allt vad jag hade att bjuda på för denna gång!
Nu fortsättre nerräkningen till den 9e..:)

Kommentarer
Postat av: mrselmo

..flinar brett..
bra sammanfattning, och jeeses vilka bra bilder du har hittat.. speciellt den på Dregen i luvatröja :o) -smälter snabbare än smör i solsken-

Jag fullkomligt älskade din beskrivning "..starta en egen liten top model tävling där Nicke (och de övriga två för de kan behöva det dem med) kan gå i skola hos lärare Dregen för att lära sig hur man blir bra på bild.."

2006-08-04 @ 20:44:31

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback