sjuk,full rulle och planering

Ja så är det helg då.
Känner mig som att jag blivit påkörd och sedan backad över.Känner mig sjuk men ändå inte.Hade feber igår och idag har jag nyst som en tok så något är på gång.Man är väl dyngsjuk lagom till wtai på onsdag men det skiter jag i,tänker gå oavsett om jag ska krypa dit.Så är det med det!
Varit hos Britta och ätit idag,fick min favvo mat så är jätteglad nu:)
Var ut på IKEA,On Off,elgiganten,plantagen och bauhaus.Kanske inte var så bra när man var krasslig men ändå.Underbart väder är det idag också.Hoppas det håller i sig i ett par veckor till.Ska ju till Öland om en vecka och då vill man ju ha lite sol så att man kan plaska i plurret och grilla lite eller någt liknande.Eller bättra på brännan som redan börjar dra sig tillbaka känns det som:(
Kollade på Sunes sommar igår när jag låg i soffan och kände mig halvt död efter maten.Antingen så är det en viss på person som inte har den rätta humorn för den filmen eller så är det jag som har alldelles för mycket humor för den filmen *S* Jag har säkert sett den filmen mellan 30-40 gånger i mitt liv och jag garvar lika mycket varje gång under mina 3 favvo scener..pappa Rudolf är såå jäkla tuff..:)
Började titta på syriana också som jag tror är riktigt bra men orkade inte,febern övervann och jag somnade.
Funderar på att ta en båt trip någon dag över till någon skärgårdsö,äta gott på båten och bara ha det bra.Måste hinna med det innan hösten och kylan kommer.Förlåter inte mig själv annars:(
Mamma fyller år snart också,har inte kommit på vad hon ska få än men jag brukar alltid komma på nåt till skillnad från min bror som aldrig vart en födelsedags/julklapps hjälp.Allt ska man göra och fixa själv..*muttrar*

Nej nu ska jag ta mig ifrån datorn och dona lite medan jag orkar stå upp fortfarande..

*vink vink*


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback