Pysen

Pysen2Pysen








Vet inte om jag nämnt det redan kanske men isåfall blir det en trevlig upprepning.
Pysen,den hemlösa lille killen ifrån Öland som jag fixade ett hem åt har det hur bra som helst i sitt nya hem. Pratade med Jimmy,killen som tog honom för två veckor sedan och han rapporterade att han hade det så bra så. En sten släppte ifrån mitt hjärta,så lättad blev jag över att höra det.HAde gått och tänkt på honom och hans öde i två veckors tid.Var ju så orolig över honom eftersom han sprang sin kos när vi var och släppte ut honom vid sitt nya hem.Men han kom tillbaka och har varit hos farbror doktorn och blivit vaccinerad och botad ifrån sin stackars öronskabb.
Jag glömde fråga hur gammal vetrinären sagt att han var cirka och vad de döpt honom till så tills vidare så heter han Pysen som jag kallade honom under tiden jag var hans "mamma".
Saknar honom men ska hälsa på honom när jag åker ner till skördefesten i september.
Är så glad över att ha räddat åtminstonde ett sommar katts liv,det känns riktigt bra.


Kommentarer
Postat av: Murre

Naaww.. så söt! iih! :) Pysen hette kissen vi hade hemma när jag bodde hos Morsan fortfarande, de är rätt många år sen nu. Hade en katt som hette Fia också, har för mig Pysen var en hittekisse, Fia köpte vi nog för nån billig slant av nån. Usch.. länge sen nu ju. Stackars Fia vart tokig på äldre dar.. dom finns inte kvar längre. :/ Vill ha kisse! >.

2006-08-31 @ 06:37:53

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback