lite allmänt svammel

jaha två dagar har passerat och typ inget har hänt.
Väntar fortfarande på min skolbok som ska komma denna vecka.Vill dra igång ordentligt med pluggandet nu. Ska iväg och köpa en ny atlas idag,måste ha en sån till kursen.
Ikväll blir det texmex pasta från ett recept som vi förälskat oss i från en kokbok.
Ska vinna i burnout 3 också,vilket jag skulle gjort igår men orkade inte.Fortsätter solen att lysa så blir det nog en kvälls promenix också.

Ska möta Marcus om en timme,ska iväg och hämta ut en silverfisk mojäng.En sak man sätter i väggen som dödar silverfiskar och andra äckliga djur.Är så glad över den uppfinningen då jag nu har börjat tröttna rejält på denna silverfisks förökelse som sker här.Fast har moskat till mig lite så nu vågar jag mig in i garderoben utan att ha skor på mig och så dödar jag många själv utan att behöva ropa hytersikt på hjälp som förut.Har ju skrämt slag på huset ett par gånger med mina ill vrål.

Imorgon ska jag vara duktig och baka tänkte jag,nåt matbröd men har inte bestämt vilket än.
Blir nog en dammsugning och moppning av golv också,har två lurvbollar som skitar ner så in i norden.

Städade i garderoben idag,hittade massor av saker som jag letat efter:)

Stackars mamma har varit och lasrat sig idag *tycker synd om* och lillebror har vart och gjort omprov i matten..Så stolt över honom att han har pallat att plugga på sommarlovet.En hel mattebok på 5 veckor,inte illa pinkat!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback