leka svensson liv,bröllop och några rader till J.


Har lekt svensson liv i ettpar dagar nu.
Bakat,städat,handlat,städat mera,bakat igen och lagat mat.Men har varit skönt.Gillar att gå hemma ocg pula och plocka för mig själv då och då.Det är härligt.
HAr varit ute och gått,tränat knät och badat också.

Bakade italienskt matbröd igår och fick mersmak av bakandet så jag bakade muffins också,men äter ju inte det nuförtiden så ska ta med en påse till Britta imorgon och en påse hem till V-ås på tisdag.

Nu är det helg igen ja,det blir nog lugnt.

kyckling o wok ikväll med lite tvspel lirande och funderar på att se Narnia också.Såg den på bio så måste se den igen för att döma den en sista gång.
Imorgon blir det lunch hos Britta och ut och snurra i butiker lite granna.Sen vet jag inte.
Skärgårdsturen blir nog till nästa helg.
Ska ta helgen som den kommer och bara njuta av sista ledigheten.Börjar plugga på måndag då min bok kommer så får passa på att ha det bra nu sista dagarna.

styvsystra min gifter sig imorgon med sin Marcus,grattis till dom.Skulle ha gått på bröllopet men ångrade mig.mamma och Thomas ska dit så dem blir borta hela helgen.Hoppas dom får roligt.

Nu ska jag lyfta på röven härifrån och ägna mig åt mina små projekt lite (har 32.000 bollar i luften nu men det är kul) så på återseende.

Stort tack till goa J som underhållit mig medan jag suttit och skrivit skrivit och skrivit de senaste dagarna.Du är störtskön och fantastiskt underhållande och rolig att prata med..mer rock åt folket säger jag bara!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback