Kaos dagar,en trevlig em i city och stora förändringar

Kaos och oro fyller mina dagar denna veckan. Alltid är det något.

Men fick en välbehövlig paus i Onsdags då en kompis från gamla tjejgänget ringde och var i Stockholm och var sugen på att ta en fika. En fika som blev 3 timmar lång och sedan 2 timmars springande i butiker efter det. Var glad men trött när jag kom hem. Handlade mig en tröja som var riktigt tuff.

Hämtade ut min geografibok på vägen hem sen så nu har jag kommit igång med pluggandet. Och det har gått riktigt bra hittills trots allt som huvudet är fyllt med just nu.

 

Nu vill jag bara att saker och ting ska lösa sig på bästa sätt i situationen med lillebror. Mår dåligt när familjen mår dåligt. Måste passa på att säga tusen tack till D.M som gav mig information som jag desperat behövde i min frustration och förtvivlan. Och tack för att du är beredd att skaffa fram mer information. Är så tacksam.

 

Kollade runt lite på olika gym idag. Marcus har fått gymkort via jobbet nu så nu ska han gymma med Johan några dagar i veckan efter jobbet. Blev sugen jag med så började kolla runt och hittade ett här nere i Sumpan som verkar perfekt. Ska dit i nästa vecka och få se lokalerna och prova på några pass gratis. Jätte trevlig tjej jag pratade med. Så förmodligen kommer man börja yoga, gympa och gymma inom kort. Förändringar är alltid bra har jag hört eller?

 

Ikväll blir det lugnt, sovit dåligt i veckan pga allt som hänt och rörigt i skallen så det blir nog en hemma kväll eller kanske lite bio. Imorgon blir det nog en sväng ut till Kista, leta födelsedags present i efterskott till mamma och en till Eva och kanske någon god lunch på food courten.

 

Nu ska jag fixa mig lite lunch, har ingen aptit men man måste ju äta ändå. Och sen blir det lite mera plugg och sen två avsnitt av sex and the city uppe på tramp maskinen J

 

Have a nice weekend

 

Kommentarer
Postat av: Murre

Usch, jag är dålig på att läsa här, sorry vännen.. :) tänkte säga, jag har äntligen fått häcken ur sopsäcken och skrivit i min blogg nu.. :) mer ska de blir förhoppnignsvis! :) Hoppas du mår bra vännen! kram!

2006-08-27 @ 04:03:22

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback