En sömn lös natt och mördare

lillebror


BROR OVAN :)





sov sjukt oroligt inatt,det var varmt och jag snurrade runt runt innan jag lyckades somna.Efter att ha sovit i cirka 1½ timme så ringer mobilen vid halv tre tiden.Tittar på displayen där det står Jocke mobil.Svarar och jag hör: tjaaa syrran vad gör du?Sen så pratade han hål i huvudet på mig i cirka en halvtimme framåt tills han kommit hem.Var trött som en åsna men vad gör man inte för sina syskon?Var rätt roligt att höra på det han hade att säga för precis som vanligt så höll han låda,clown som han är.
Tog cirka en timme innan jag kunde somna om,låg och tänkte på det som kära bror sa i fredags i telefonen när vi pratade när jag var nere på Öland.Somnade sen på nåt sätt men blev inte så långvarigt tyvärr för att min randiga lilla hårboll till katt bestämde sig för att sjunga en trudilutt runt fem tiden.Blev jag nå less?svar JAAAAA.Hann väl sova 30 minuter mellan sångövningarna och M´s väckarlarm.Var så trött så det tjöt i huvudet.Sen när allt blev frid och fröjd och tyst fick jag sova en hel timme innan de började spränga nere vid bygget så att hela huset skakade.Men lyckades trots det somna om och sov tills jag vaknade av att det lät som rutan höll på att tryckas in,SPÖREGN! Då gav jag upp och gick upp ur sängen och försökte se det hela ifrån den ljusa sidan.

Har vart duktig och städat idag,sen att anledningen till städningen blev av var för att jag hittade silverfiskar i en tröja som hade hamnat under soffan men ändå.Har gått med ficklampa (kände mig som värsta dektektiven) och letat silverfiskar och har dödat över 30 stycken.Var jättekaxig och avrättade dom på löpande band tills jag upptäckte en jättestor äcklig sak,då skrek jag rakt ut och hoppade upp i soffan ett par sekunder för att samla mod till att krossa den äckliga saken.
Är så stolt över mig själv:)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback