En dag kvar och en alldeles förträfflig dag i gurkstan

Nu är det bara 1 dag kvar! En dag kvar till något som man väntat på i evigheter känns det som.
Det ska bli så kul så det finns inga ord för det.Rocksisters ska på where the action is:D
Baahh knäppt exalterad man är.Ska ladda upp med Backyardmusik idag tänkte jag.Måste ta mig ur smokie nojjan jag hamnat i. Det är nämligen två låtar som jag lysnar om och om igen på *S*
Men lite sthlm syndrome och några av de nyare backyard låtarna och sen slänga in lite gamla hederliga som payback och making enemies...*drömmer mig bort*
Bra rockmusik och riktiga skitiga och slitna för att inte tala om alldeles läskigt läckra rockers att titta på och sedan i sälsskap av Mikkiz,kan det bli bättre?Skulle inte tro det va!

Keep on rocking!!!

Var i V-ås igår.Började med ett psykologbesök som gick skapligt.Sen hem till mamma och fikade med Mikkiz och mamma.Även min bror behagade att vara hemma vilket var skoj.Tack för det lillebror:)
Lånade sedan Mikkiz cykel ner till skolan där jag skulle vara på upprop kl 15.Ett upprop som hade flyttats till 13 utan att jag och en till fått veta det och anledningen till det var att vi två inte ens behövde vara där överhuvudtaget.Det var bara att tuta och köra på gamla elevanvändren där allt nytt för nya kursen redan var uppladdat.Sur man blir.Var bara att cykla hem igen.Iofs så var det skönt att slippa en introduktion på 1 timme som jag fick göra i våras.Cyklade hem till mamma och Mikkiz igen,beklagade mig lite och krashlandade sedan i en stol på balkongen.
Sa hejdå till Mikkiz och följde sedan med mamma till affären.
Våldgästade brorsans rum sen och lyssnade på allt tok han hade att säga (vilket han jämt har) och testade deras nya dator lite.
Fick skjuts av Thomas ner till stationen och sedan for jag tillbaka till Sthlm.Där en överraskning väntade:)
Kvällen blev lugn,åt mat och kollade runt efter skolböcker på nätet.Snackade lite med Stefan,Daniel och Jesa på msn och blobben samtidigt.Gjorde pins också,vilket var enormt roligt:D
Tack Mikkiz för den "fina" presenten.Men jag lovar att jag ska ha den på mig imorgon.Hade den på klänningen när jag åkte hem igår *S*
Nu ska jag äta frulle,sedan ta en förmiddagspromenad och så ska jag till banken också.

På återseende då med massa material från wtai :D :D :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback