Vart tog den söta lille pojken vägen?

Efter allt nostalgisnack med Mikkiz de senaste veckorna så har jag tänkt en del.
Har insett hur stor roll Backstreet Boys spelade under tonårens dagar.
Dom var ju dom stora idolerna och deras låtar hjälpte att genomgå tonårsperioden.
Många av låtarna plockar idag fram gamla minnen,både bra och dåliga men för mig mest bra.
Blir 15 år igen när jag hör vissa av dom.
Men så kommer då dagens sanning att pojkarna är inte pojkar längre och är inte heller lika stora som dom var på våran tid.
Som jag sa till Mikkiz så tycker jag att de borde lagt ner projektet efter Black and blue skivan och insett att de börjar bli för gamla och att soundet inte håller längre.
Jag menar den senaste skivan never gone är inte Backstreet Boys för mig och säkert inte för många andra heller.
Jag hörde inte ens att det var dom när jag hörde I still första gången på radio.
Nej dom skulle ha lagt ner medans dom var på topp och inte ha gjort en pinsam flopp comeback.
Läste i aftonbladet häromdagen att gruppens på den tiden söta lilla grabb Nick Carter och hans assistent är anmälda för att ha antastat två tjejer sexuellt vilket fick mig att vilja skriva det jag skriver nu.

Vad hände med pojksöta favoriten  med sitt gulliga smile och blonda page
Hur blev han den han blev sedan?
En smått fet,flottig,finnig och ofräsch föredetting.. som misshandlar folk till höger och vänster och gängar sig med kändisvärldens trashigaste och mest slampiga mingelprinsessa..
Super värre än Vince Neil,Tommy Lee och Tara Reid tillsammans och gästspelar i pinsamma amerikanska eftermiddags serier på tv...Tror att Mr Carter inte pallade trycket som ung stjärna riktigt.
Sen har man ju läst om hans trasiga familj där den ene är kriminellare än den andre..vilket inte kan ha gjort saken bättre..ja stackars lilla Nick Carter som gick upp på himlen som ung söt stjärna och föll ett antal år senare ner som en pannkaka..Men han kan ju vara glad över en strålande karriär,ett antal sålda skivor och upplevelser och minnen för livet..Det var ju inga 15 minutes of fame han fick utan det blev ju ett par år trots allt..
Ovasett hur sunkig killen är nu så är Nick den söta lilla Nick för mig och kommer alltid att vara det..Den han är nu är en annan..åtminstonde vad vi gamla Bsb fans låtsas..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback