trött morgon,snäll jänta,sovande bror & Mikkizbesök

Uscha vad jobbigt det var att gå upp imorse,klockan ringde 05.55..trodde att jag skulle ramla ur sängen och somna om.
Vaknade med ett ryck vid kvart i två inatt och trodde att det var morgon men det var det ju inte..Kändes som att jag sovit i en evighet,en evighet bestående av 45 minuter..*S*
Så min morgon bestod av sminkning,packa,ge mat till katterna,bli terrad av Lukas och fågelskådning tillsammans med Skrubben.
Fick skjuts ner till tåget av Marcus innan han stack till jobbet,det var underbart gulligt och snällt tyckte jag.
VÄl framme på tågstationen var det 25 minuter kvar innan tåget kom,stod och njöt av morgonsolen och hjälpte en gammal snäll man med sina frågor,han skulle med samma tåg som mig men skulle fortsätta till Örebro och varje pendeltåg som åkte förbi trodde han var det så han höll på att gå på ett sånt varje gång.
Tur att det finns sånna som mig som hindrade honom och visade honom rätt.
Tack du snälla jänta sa han till mig...*glad*
Tåg resan kändes sååå lång,var spyhungrig och satt och sörplade på en loka citron.
Lyssnade på musik som var alldelles nyinlagd i mp3n och bläddrade i en se o hör som Mikkiz ska få som jag inte hade läst..Till slut så var jag i Västerås och Thomas körde mig raka vägen hem till mammaså jag fick frukost i mig och nu känns allt mycket bättre...:)

Sitter just nu och lyssnar på min bror som ligger o snarkar,försökt väcka honom i en timme nu men tvärt omöjligt...*sucka*
Ska gå hem till mig snart tänkte jag,lyssna lite good charlotte och fixa lite och sen kommer Mikkiz:)
Ska dricka kaffe och snacka och kanske lyssna på ett par nostalgi låtar...nostalgiska och sentimentala som vi har gått och blivit på gamla dar..*tänker tillbaka*

Det var allt för nu...

Kommentarer
Postat av: Carina

Ja ni har blivit riktiga nostalgiker på "gamla dar".
Hoppas ni får en trevlig eftermiddag

2006-04-12 @ 13:32:51

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback