fåglarna,Västerås,Casper & uppfräschning

Solen lyser och fåglarna kvittrar:)
Har kommit hur mycket småfåglar som helst nu ut till dungen bakom huset.
Katterna har hittat sitt vardagsnöje vilket är att ligga och glo på dom hela dagarna.
Var ut i Söndags och satte upp talgbollar så dom små liven får lite mat vilket förmodligen dragit till sig fåglarna lite snabbare än normalt.
Har skickat in min inlämningsuppgift nu så ska börja med nästa idag,som vanligt vid min inlämning så går lärarens barn och blir sjuka (3e gången av 3) så kommer få vänta ett par dagar med att få respons:(

Ska till Västerås imorgon,ska bli skoj.
Ska vara hos psykologen på eftermiddagen och så ska jag väl träffa Mikkiz tror jag om hon har möjlighet.
Är så sjukt nyfiken på mitt  tre gånger öpnnade brev (svårt att förklara) också,hoppas på lika bra väder imorgon så balkongmöblerna kan få komma upp ur källaren.
Sjukt träningsvärk i ryggen idag,kan knappt röra mig så blir nog en del stretching idag och en promenad ute i solen.

Kollade på Casper (det lilla spöket) igår,såååå dålig så den blir bra.
Älskade den filmen när jag var mindre när brorsan fick den i julklapp.
Bästa i hela filmen är när han blir ett knäckt ägg och ögat ramlar ner..skrattar lika mycket varje gång..sååå kul.
Men min humor är ju som den är också..:)

Ska klippa mig och tona håret den 19e,längtar väldigt mycket efter det.
Måste ju vara fräsch till den 20e..*räknar ner dagarna*
Nu är det inte långt kvar,eller vad säger du Plupsi?

Ska försöka få något målat på min uppgift från psykologen också.Får se hur det går med det..känns som att det borde funka idag:)

Nu ska jag äta frukost..



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback