duktig,skumma sms,påskpynt o en liten värld.

Lördag idag.
Har vart duktig och fixat lite idag,strykt gardiner och dukar och plockat.
Var sjukt trött igår kväll,tittade på robotar (mycket bättre än jag trodde) men somnade tillofrån.
Fick några skumma sms från Mikkiz mitt i natten också,trodde hon tittat i flaskan men tydligen inte.
Ikväll blir det full rull och imorgon med årminstonde på dagen...*puh*
Min underbara mamma har hjälpt mig med sista upggiften nu så ska skicka in alltihop imorgon och sen är det bara att dra igång med nästa som är den näst sista att göra:)
Påskpyntade igår,blev hur fint som helst men verkar vara den enda som tycker det.
Marcus uttryckte inte någon direkt glädje och katterna har gjort sitt bästa för att förstöra..*sucka* men jag är nöjd iallafall oavsett vad alla andra tycker.
Köpte påskris på MAXI igår där jag för övrigt såg en gammal bekant från Västerås (världen är bra liten ibland) blev rätt paff faktiskt är ju inte varje dag som man ser någon man känner här.

Så kan det vara...

Ska väl fixa lite krubb nu innan det är dags att dra..














Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback