dagen idag och dagen imorgon.

Har varit en förträfflig dag idag.
Har haft det helt okej hemma när jag pluggat,skrivit,tränat o badat.
Åkte och handlade skor vid 17.00 tiden,kom hem med 3 par och ingen är nöjdare än mig.
Fast är inte helt nöjd för hittade 2 par som var ännu snyggare än dom 3 jag köpte men kom till dilemmat där jag "satt fast" mellan två storlekar..Är så himla typsikt.
Hur som helst så blev det 2 par sandaler med klack (kilklack på det ena paret) och ett par som jag kallar dom "vänsterpartist skor"..Vet inte vad dem heter på riktigt.Påminner lite om ballerina skor i formen iallafall.
Jag är nöjd nöjd nöjd men sörjer lite dom 2 par som jag aldrig köpte som inte fungerade..åtminstonde  ett par av dom..
Imorgon ska jag klippa mig och tona underhåret och så ska jag hämta ut mina tågbiljetter och köpa batterier.Hinner jag så ska jag baka scones också men har en känsla av att jag inte kommer hinna det.
Ska nog sola solarium på morgonen tror jag, om jag inte sover alltför länge.

2 dagar kvar till Backyard babies...*weiiiii*


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback