Backyard babies one more time this year..:)

Och Jhenny hon har Backyard babies nojja?svar jaaaaa...!
Börjar tycka mer och mer om nya skivan people like people like people like us nåt sånt.
Dysfunction professional spelar jag väldigt mycket och jag älskar den,nästan så den slår min kärlek för say when och minus celsius och det är inte illa:)
Har precis bokat in i kalendern den 9e Augusti.Är nämligen så braigt och bästigt att vissa svenska rockband ska ut på turné tillsammans i sommar som heter where the action is.
Millencollin,the Hellacopters och så (THE) Backyard babies,kan ju inte bli bättre.
Med sig på halva har dom även Soundtrack of our lives och resten av halva har de Fagerstas stoltheter the Hives.
Jisses vilket drag det kommer vara,helt klart sommarens höjdpunkt.
Jag och Mikkiz så klart och så ska Marcus med helt frivilligt,jag säger bara det att byb måste upplevas live för att få den äkta Byb känslan.Jag tycker att Byb är fasiken så mycket bättre live än på platta.
I love it!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback