slutprov,besök hos mormor och packning

Skrev slutprovet i engelska igår i Västerås.Det gick betydligt bättre än vad jag trodde men till min stora förvåning så var det ingen grammatik del alls.Jättekonstigt men helt okej ändå.
Mycket läsförståelse var det vilket inte är så kul men det gick iallfall och så var det naturligtvis en uppgift att skriva en uppsats.Tur var så fick man inte välja ämne för då hade jag fått problem att välja och så hdae jag turen att få skriva om något som passade mig nämligen husdjur.
Så jag skrev om mina små stjärnor här hemma.

Promenerade hem till mormor sen och pratade med min far i telefonen under tiden.Vad ska man säga?Ja inte vet jag.Han är underlig den karln.Men men.

Åt hos mormor och pratade och kollade på min morbrors kollage som han ska få om ett par veckor när han fyller 40 år.Min mamma och min moster som har gjort kollaget hade lyckats superbra med det.De hade verkligen lyckats fånga min morbror och hans liv på ett papper med foton och sjuka komentarer.Jag fick mig ett gott skratt.

Mamma och jag gick som vanligt hem till mig och packade.Och jäklar vad vi hann med på inte ens tre timmar.Nu är det verkligen inte mycket kvar.Min lägenhet börjar se väldigt steril och tom ut nu.Men det känns så skönt men ändå läskigt.
Var ner i källaren och rotade efter barnkläder som jag hade sparat undan till den dag jag skulle få barn så vi rotade fram det och garvade åt vissa plagg som jag aldrig skulle drömma om att ens att klä mina barn i.Men mycket var fräscht och fint och hade med mig en full kasse hem till Stockholm.

Gick hem till mamma och lyssnade på min bror oavbrutna babbel och gosade med Elsa,Emil och Fia.
Har aldrig sett en hund göra sig så gullig på det sättet hon gör när hon vill ha någonting.
Åt en kanelbulle som mormor bakat och genast så blev hon min bästa vän på det ena och andra sättet så till slut så fick hon sig en bit och satt och smackade på golvet.
Åt mat  och sen kom kusin Rasmus som skulle sova hos Jocke och Emma.Snackaded lite med han och sen packade vi in oss allihopa i bilen.JAg fick skjuts ner till stationen och de andra till Pettersberg.
Ringde upp Mikkiz och snackade med henne tills min sändning försvann sen somnade jag fram till Sumpan.
Marcus kom och hämtade mig eftersom jag hade mycket att bära och mina ben hade svällt upp eftersom jag börjat samla på mig vätska.Varje steg jag tog spände som fasen,mindre skönt.

Kvällen blev lugn,tittade på golden league och sen gick vi och la oss.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback