skitdag,shopping i solna och ett tack

klockan är inte mer än halv tolv och jag har redan hunnit göra illa mig två gånger,spillt två gånger och haft krångel med mitt nya simkort till telefonen.
fick sitta i kö hos comviq i 30 minuter för att få kortet aktiverat och som fortfarande efter 40 min inte fungerar trots att killen i luren sa att det skulle hoppa igång inoim 10 min.JAg blir sååå less..
Sen har jag försökt få tag på barnmorskan också för att säga varför vi inte dök upp på föräldrautbildningen i måndags och samtidigt passa på att fråga om min värk i mina händer.Där tog det 1½ och åtskilliga samtal innan jag fick tag i nån som kunde framföra meddelandet till min bm.
Och så sist skulle jag boka tågbiljett för Västerås besöket imorgon.15 minuter satt jag i kö hos sj och fick lyssna på denna träliga röst som sa att man befann sig i kö och att de tar ens samtal så fort de kan.
Det har inte varit min förmiddag så jag hoppas att eftermiddagen blir lite bättre.

Igår var jag iväg till solna och shoppade lite.Köpte nappar,en nappflaska,strumpor,två mössor och ett par hängselbyxor till bebisen och till mig blev det lite smink,bodylotion och sminkborttagningsmedel och hudkräm.
Letade efter nån mysig tjockare tröja att ha i höst men hittade ingen som föll mig i smaken.

Idag blir det en promenad ner till sumpan för att hämta ut biljetten och sen ska jag kolla efter en tröja där.Hoppas på att jag hittar någon.

Sist men inte minst så vill jag tacka Annika som skänkt oss sin dunder fräscha Emmaljunga vagn.Så nu har vi två vagnar vilket är bra för då kan en vara i Västerås och en här så kan jag bara ta bärselen på tåget. =)

Nu ska jag slänga i mig lite lunch..blev hungrig av att sitta i telefonkö och vara arg..

Tjing!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback