gnällspikar!!!

Jag är så satans trött på folk som sitter och gnäller om sina liv utan att göra ett jäkla dugg för att få det bättre.
Förut stod jag ut med det för har ju känt sådana människor nu i ett par år men har kommit till den gräns då jag inte orkar längre.Jag blir bara förbannad och irriterad på dom när de börjar glappa med sina käftar om elände hit och elände dit. Visst om det skulle vara så att det faktiskt var svårlösta problem men när det är mindre problem som går att lösa med tex lite självbehärskning då blir jag så irriterad så att jag nästan kryper ut skinnet.
Det är tråkigt att det ska behöva bli så här för jag tycker ju egentligen om de här människorna men tycärr klarar jag inte av det beteende de har lagt till sig.
Jag tänker inte nämna några namn för jag vet att de som bör känna sig träffade kommer att göra det.
Det jag vill få sagt är bara att kom gärna till mig och prata om problem med då ska det vara sådana svårlösta och inte sånt tjafs som går att göra något åt.
För sånt gör mig så jäkla less!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback