Fullt upp

på tisdag kommer det en mäklare hit och ska ta bilder till prospektet inför försäljningen så vi har massvis att göra tills dess.
På lördag kommer mamma och Thomas hit och ska då slipa om och olja in käksbänken och Thomas ska kolla och försöka laga tre persienner också.PÅ söndag kommer Henke och Tom hit och förstnämnda ska kolla köksfläkten och se om han kan lösa problemet eller om vi måste ringa efter en elektriker.
Imorgon ska vi röja och flytta om i källaren så vi får rum med att ställa ner saker som inte ska vara uppe under fotograferingen och visningarna.
Förmodligen så blir det visning den 30 sep och 1a okt.Då ska vi ta katter och packning och bo hos Britta eftersom husdjur inte får vara på plats då.Skönt när visningarna är över sen för då är det bara packning och flytt kvar vilket man har ett par månader på sig att fixa.Vill ju ha visningarna ordnade innan förlossningen så att man kan vara hemma sen och slappna av ett tag.
Fy farao vad mycket vi har att stå i.
Ska hem den 21a eftersom jag ska till bröstenheten då men ska även gå igenom mitt källarförråd och kasta saker som inte ska vara kvar och så..

Puh blir trött bara jag tänker på det och jag som skulle ta det lugnt och vila enligt barnmorskan..

Får pussla så att det fungerar på nåt konstigt sätt.

Kommentarer
Postat av: Micaela

håller tummarna för att visningen går bra =)
btw: hellre skraj, än dumdristig.. ;o)

2007-09-13 @ 13:26:25

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback