förälskad & försäkringskassan

Vi var och tittqde på ett radhus igår eftermiddag och jag blev helt förälskad.Det hade allt som jag ville ha och jag kan verkligen föreställa oss bo där.Marcus tyckte precis som mig så vi var helt eniga om att vi skulle kunna bo där.
Nu är det bara kruxet med priset kvar så får se hur det går i veckan med budgivningen.Hoppas nu innerligt att det går vägen annars är det bara att gå vidare och fortsätta leta.

Idag ska vi på infomöte på försäkringskassan.De ska informera om föräldrapenning och sådant.Inte så kul men ack så nödvändigt.

Är lite krasslig idag.HAde feber igår och är lite hängig idag men ska iallafall ta mig i kragen och städa här hemma.Här bor det inga latoxar inte =)

Tjing!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback