40 årsfest,återkommande gener och hysteri rush

Ja då ska vi imorgon då på 40 årsfest i Västerås.Det ska bli trevligt.
Ska snart dyka i garderoben för att bestämma klädsel för imorgon och för att hitta ett par skor som mina svällda fötter får plats i.Har ju ett par skitsnygga bohemstövlar som skulle vara jättefins till min svarta klänning men fötterna ville inte som jag där så det var bara att lägga ner tyvärr.Så får se vad det blir efter att ha rotat runt lite.

Insåg höromdagen att efter att ha nu gått upp under graviditeten så har jag blivit väldigt lik min far vilket jag inte alls tycker är positivt.Men vad ska man göra?Han är tyvärr biologisk far och det är ju inte så mycket att göra åt det.Hoppas det försvinner ikapp med att graviditetskilona försvinner sen.

Var på media markt igår i Heron city.Det var 1årskalas som butik och med massa erbjudanden som Tom och Marcus ville glutta på.Jag köpte inget för jag hade ingen ro att kolla speciellt mycket men Marcus köpte Rome säsong 1 och nåt mer nu som jag inte kommer ihåg.
En sak som var lite obehaglig på övervåningenn var att av en folkmassa på kanske 300 personer så var cirka 7% av svenskt ursprung.Jag tyckte inte att det var läskigt av rasistisk åsikt som vissa (nämner inga namn) säkert kommer att tro utan jag tycker bara att det är obehagligt att vi börjar bli minoritet i vårat eget land.Visst vi är väl inte där än men kommer att komma dit om vi fortsätter att släppa in som vi gör nu.Hursomhelst så betedde sig folk som idioter därinne bara för att få komma först fram till sakerna..även svenskarna bör jag tillägga för att inte få skit ifrån vissa. Det var pinsamt att se.

Kommentarer
Postat av: Micaela

hmm..undrar vem denna mystiska "någon" eller "några" är ;o)

2007-09-28 @ 16:18:09

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback