20 frågor..

Kopiera gärna denna som jag kopierat ifrån lunarstorm.



1.Värsta känslan?
Sorg och ensamhet.
2. Bästa känslan?
Känslan av att älska någon,att skratta ihop med nära och kära och känslan av att känna sitt barn inuti.

3. Din första tanke när du vaknar?

Det varierar men oftast vad är klockan?

4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?

Den vanliga tråkiga Nokia signalen.

5. Har du någonsin varit kär?

Ja ett få tal gånger.

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?

En tavla med oförklarligt motiv,och två Nalle Puh tavlor.

7. Vad har du under sängen?

En magträningsmaskin,kattleksaker och en och annan dammråtta.

8. Ser på?

Marcus och några tv-serier som lost,carneval,desperate housewifes,24 och one tree hill.Nyheterna ibland och underhållningarprogram som tex id.Och jag bara älskar att titta på animal planet och friidrott och alpina tävlingar.
Kommer även på mig själv med att sitta och titta på mina katter när dom sover,leker och tvättar sig.

9. Lyssnar på?

Min familj och mina vänner. Och inom musiken är jag fritänkande och ej dömande. Nummer 1 är självfallet Backyard babies fortfarande.

10. Skriv nått smart!
Det blir vad man gör det till.

11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?
Astrid Lindgren skulle jag vilja träffa för jag har så många frågor som jag skulle vilja fråga henne,gammelmormor skulle vara trevligt att få träffa igen och så en person som jag skulle vilja krama en sista gång.
Av de levande så skulle det inte vara fel att få träffa Byb eller författaren till mina favorit böcker.Och sist men inte minst:Jag vill träffa Oprah!!!

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?

Fattar inte varför dom inte kan spela när det verkligen gäller.Faaaaan.Puss.

13. Vad vill du bli när du blir stor?

Så långt har jag inte kommit i planeringen än så att jag redan bestämt det men målare eller jobba med barn som har down syndrome och autism ligger närmast hjärtat nu.Skulle vara trevligt att driva ett mysigt litet cafe när man kommer upp i åldern sen. 

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?

Omtänksam,grubblande och snäll kanske?

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?

Det har inte kommit än..Det blir nog när våran skatt anländer.

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?

Poker,psykologiskt tänkande och akvarell målning.

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?

Klarar mig inte utan något men skulle gärna byta ut fötter,vader,näsa och hakan.

18. Vilken superhjältekraft vill du ha?

Jag skulle vilja se in i framtiden och kunna undvika att olyckor och katastrofer händer och därmed rädda oskyldiga människor.Och så skulle jag gärna kunna prata med djur.

19. Vad är du beroende av?
att få duscha varje dag annars får jag nästan panik,läppsyl,hudkräm och pengar så klart för annars skulle man ju vara rätt strandad hemma utan mat och el och dylikt.
 20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Min familj,ett stort matförråd,sällskapsspel och ett gott skratt.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback