härlig dag


Utöver axeln så har det varit en toppendag idag. Vi tog det lugnt på förmiddagen. Nathanael mest inne på rummet och spelade med kompisar och jag gjorde lite av varje. Väckte honom 09:30 så att han inte vänder på dygnet. 
Åt lite lunch och sedan cyklade vi till Sundbyberg och spelade lite minigolf. 
En runda som jag hör och häpna vann. 
Avslutade med lite glass. 
Cyklade sedan hem och tittade på lite fotbolls EM tillsammans en stund och Nathanael drog skämt ur sin skämtbok. 
Kaffe och lite podd på altanen. 

Lagade thaimat till middag och åkte sedan till Bromma och handlade lite. Mötte Pia som är gift med Ms morbror så blev kvar ett bra tag. Hade inte setts på länge så vi hade mycket att prata om. 

Landat hemma nu och intagit ryggläge på altanen. 
Upp tidigt imorgon. N har tandläkartid 08:45 i Sundbyberg. 

Vädret är inte att klaga på. Till helgen kommer ännu mera värme. även om jag älskar värme och sommar så föredrar jag faktiskt under 30 grader. Över det blir man så loj och orkar inte mer än att bada. 

Har ni badat än? Jag älskar att bada och är mer i vattnet än på land på somrarna om vädret är varmt men brukar bada först vid månadsskiftet. Förra året och året innan var jag I redan andra helgen i juni men då var vattnet varmare. Nu borde vattnet kommit upp över 18 iallafall. Då är det snart dags.
Är det i sommar jag ska lära mig paddleboard kanske? Det är mitt mål. 





Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback